עורך דין לענייני משפחה – מגשר – כיצד הוא יכול לעזור לנו?

אין ספק, שאחד הנושאים הכי רגישים מבחינה משפטית, ציבורית, חברתית, זה כל הנושא של דיני משפחה. מדובר על תחום מאוד רחב, תחום מאוד גדול שמתעדכן ומשתנה לעיתים תכופות.

כשאנחנו מדברים על דיני משפחה, הכוונה היא לכל מה שקשור לנישואין, גירושין, ילדים, אפוטרופסות, צוואות, ירושות, במילים אחרות, זה מתייחס לכל מה שקשור כך או אחרת לתחום המשפחתי, בין אם זה דרך הורים, ילדים, אחים-אחיות וכדומה.

באופן טבעי, אם אנחנו נדרשים לסוגיה בנושא זה בהיבט המשפטי, אזי שעלינו לשכור את שירותיו של עורך דין לענייני משפחה. מדובר בעורך דין שמתמחה בתחום של דיני משפחה בהיבטים שונים ויכול לייצג אותנו, בין אם זה מול הרשויות השונות (בארץ או בחו"ל) וכן במקרים בהם אנחנו מתנהלים מבחינה משפטית מול גורמים פרטיים, למשל, מול בן או בת זוג בתיקי גירושין, מול אחים ואחיות במקרים של תיקי צוואות וירושות ועוד.

כיצד בוחרים עורך דין לענייני משפחה בצורה נכונה

על מנת לבחור עורך דין בצורה נכונה, עלינו לשאול את עצמנו מספר שאלות. ראשית, באיזה מקרה בדיוק מדובר, כלומר, לשם מה אנחנו צריכים את שירותיו של אותו עורך דין. האם מדובר בעניין שמחייב ייצוג בבית משפט או במצבים אחרים. שנית, אנחנו צריכים לבחון את הניסיון והידע המקצועי שעומד לרשותו במקרה הספציפי שלנו.

ישנם עורכי דין שמתמחים בדיני משפחה אך מתעסקים רק בנישואים וגירושים, על כל המשתמע מכך. לעומת זאת, ישנם עורכי דין שבחרו להתעסק רק בתחום של אימוץ ילדים נניח. כמובן, אנחנו צריכים לבחור מישהו שמטפל בעניינו ויש לו את הניסיון הנדרש לשם כך.

מן הסתם, הניסיון והמקצועיות הם רק מאפיינים מסוימים שאנחנו נבחן לפני שנחליט האם לשכור את שירותיו של עורך דין כזה או אחר.